wimzanz

si pronto

Kategori: Vardag

Då var helgen över, men vilken bra helg det har varit, vart ju gammal i fredags så det firade vi med massa party fick otroligt fina presenter och hade en helt underbar dag/kväll/natt med mina fina vänner här nere som fixade en otroligt bra födelsedags fest för mig.
Snart är min 5 dagars semester slut, familjen kommer hem på tisdag ska bli skönt att dom kommer tillbaka har varit så tyst utan grabbarna! (sen är jag rädd i det här jääkla huset också) fjant som man är!
Sen nästa helg tar jag 6 veckors semester och drar hem till Sverige, ska bli grymt att åka hem över sommaren! saknar ju alla galet mycket!
Nej dags att krypa ner stranden väntar på mig imorgon!

If I could take away youre pain and put a smile on youre face, baby I would!









Kommentarer


Kommentera inlägget här: