wimzanz

"minimidsommar"

Kategori: Vardag

Var ju hemma i Sverige och hälsade på i Juni bara 5 dagar men ändå!
Har ju inte berättat vilka underbara vänner jag har som total lurade mig, jag var så arg! På fredagen skulle jag nämligen ut med alla mina vänner var det tänkt, men en efter en kunde inte komma för dom var sjuka, skulle jobba över, var på sjukhus, drog på annan fest. Guuud vad arg jag var! Även min bästavän min partner in crime sa att han inte var alls sugen på att dra ut?! åååh så besviken jag var, åkte iallfall in till Örebro mötte min bff han var tråkig och seg tog ett jävla bra tag att få ens åka hem till han typ sisådär 4 timmar.
När jag väl kom hem till honom ser jag min fina vän Emma (som jag visste skulle vara där) sprang upp och kramade henne, hon vänder mig om lite och där sitter dom 16 stycken ihopklämda i poppes säng.. mina fina vänner! jag vart total lurad och blödig som man är började jag ju såklart gråta!
Alla hade gått ihop och lagat midsommarmat köpt snaps och bål! undebart väder och underbara vänner gjorde totalt min kväll!

jag önskar att alla kunde ha såna fina vänner som mig! :*

















Kommentarer


Kommentera inlägget här: