wimzanz

5 dagar

Kategori: Vardag

Idag åker familjen här på semester i 5 dagar, jag har alltså huset för mig själv! wiihhuuu äntligen kan jag springa runt naken! hahha
Nej men ska ta igen på min skönhetssömn, strandhäng, födelsedagsparty (im feeling 22) och sen får vi se om jag åker någonstans!
ska bli skönt med lite ledigt iallafall!
var på beachparty igår med mina brudar var roligt, dock så känns det som halva mitt ben är av idag. några killar valde att starta en ring (vi trodde såklart att dom skulle battla mot varandra) nej dom valde att springa in i varandra. så vi alla flög in i ett bord halva mitt ben skars up så det var mysigt! jävla jobbigt att gå idag bara men det ska nog lösa sig! måste ju vara fit for fight imorgon! ;)

tjingeling! xxx



Kommentarer


Kommentera inlägget här: