wimzanz

Kee Bella

Kategori: Vardag

Tisdag familjen kommer hem senare idag, blir skönt har saknat mina grabbar!
Sen jobbar jag Onsdag,Torsdag & Fredag ( Blir nog ganska lugna dagar kan jag tänka mig )
Sen drar familjen till Skottland och strax efter de drar jag till Sverige! bomchickawowwow

Skypade med min fina vän i Söndags också! Hon är just nu bosatt i USA, så vi har knappt pratat nått sen jag flyttade hit och hon dit! Vi har inte setts på 6 månader och det är en jävla lång tid för att vara oss. Tackar gud för skype!

Försöker packa min stora väska går ju sådär..får ju lämna ett par väskor här då jag inte får med mig allt hem typiskt nog! Tur att jag kommer tillbaka hit i September och när mina vänner kommer och hälsar på får dom fylla sina väskor med mina saker också så att jah får hem saker till Sverige får väl även skicka på posten haha! Nu ska jag försöka fortsätta att packa! önska mig lycka till!!

xxx





Kommentarer


Kommentera inlägget här: