wimzanz

onödigt

Kategori: Vardag

Godmorgon kära fans!
Semestern rullar på, haft toppen dagar med nära och kära var i min extrafamiljs (poppes pappas) stuga i helgen nära Arvika! super mysigt! dock skulle de ta 2h dit men råkade ta 5 för oss för vi körde fel hela tiden! jätte mysig stuga med en otrolig utsikt!
Snart ska jag fixa iordning igen för en utgång i Örebro med snygga vänner! Så himmla bra att jag inte behöver planera nått alla planerar åt mig!

Två guldstjärnor i kanten till min underbara bestfriend och min bästigaste kusin bara för att dom finns där när det verkligen behövs! Ni uppskattas verkligen!
Nu ska jag fäärga håriset, orkar inte gå med samma färg hela tiden.

puss osv!








Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kul!! Ha det så gott ut ikväll. När kan vi ses? Kramis syrran

    2013-07-24 | 16:27:03

Kommentera inlägget här: